Umělá inteligence: Aktuální nabídka školení a konzultací

leden 2024

Bez popisku

Chcete porozumět dopadům AI na bezpečnost nebo se naučit efektivně využívat moderní nástroje umělé inteligence? Připravili jsme pro vás sérii školení a konzultací, které vám pomohou získat přehled i praktické dovednosti v této dynamicky se rozvíjející oblasti. Školení i konzultace jsou zdarma, podmínkou je pouze uzavření smlouvy. 

Naše nabídka zahrnuje jak školení zaměřená na konkrétní bezpečnostní výzvy, tak individuální konzultace, které vám pomohou s implementací AI do vašich firemních nebo organizačních procesů. Ať už se chcete dozvědět více o deepfakes, bezpečném využívání AI nástrojů nebo potřebujete odbornou analýzu bezpečnostních hrozeb, naše služby jsou tu pro vás. 

Aktuální termíny školení 

Kyberbezpečnostní dopady AI – Deepfakes: 16. 5. 2025, 9:00 - 13:00
Efektivní práce s AI nástroji a jejich implementace v každodenní praxi: 30. 5. 2025, 9:00 - 13:00

Na školení lze navázat konzultacemi s odborníky z FIT VUT, kteří vám pomohou s praktickým využitím získaných znalostí, analýzou bezpečnostních dopadů využití AI, poradí s implementací AI do vašich procesů a zodpoví specifické otázky související s bezpečností a efektivitou AI technologií. Na konkrétním termínu konzultace se v případě Vašeho zájmu domluvíme po skončení školení. 

O čem školení budou? 

Kyberbezpečnostní dopady AI – Deepfakes

Seminář se podrobně věnuje technologii deepfakes, jejím přínosům i bezpečnostním rizikům. Získáte komplexní přehled a seznámíte se s metodami detekce a strategiemi pro obranu proti zneužití deepfakes.

Termín: 16. 5. 2025, 9:00 - 13:00 
Způsob realizace: online
Časová náročnost: 4 hodiny 

Více o službě Navazující konzultace

Efektivní práce s AI nástroji a jejich implementace v každodenní praxi

Školení poskytuje praktický přehled o nástrojích umělé inteligence a jejich efektivním využití. Účastníci se seznámí s možnostmi, které AI přináší pro automatizaci procesů, zjednodušení každodenních úkolů a zvýšení efektivity práce. Program školení je postaven na praktických ukázkách a reálných příkladech využití umělé inteligence v praxi.

Termín: 30. 5. 2025, 9:00 - 13:00
Způsob realizace: online
Časová náročnost: 4 hodiny

Více o službě Navazující konzultace

Zajistěte si své místo na kurzu

Služby CyberSecurityHubcz jsou určeny malým a středním podnikům a veřejným organizacím. Podmínkou je uzavření smlouvy o poskytování vzdělávacích služeb EDIH Cybersecurity Innovation Hub do zahájení prvního školení. Díky podpoře z programů Digitální Evropa a Národní plán obnovy jsou služby zcela zdarma.

S přihlášením ale dlouho neotálejte, kapacita je omezená. Registrace končí vždy v pátek před vybraným seminářem.

Zarezervovat si místo

Často se nás ptáte: 

I. Co je to EDIH?

  • • Evropská centra pro digitální inovace, tzv. EDIHy, pomáhají organizacím s digitální transformací

  • • Vznikají ve všech členských státech EU díky programu Digitální Evropa

  • • Jedním z takových hubů je i CyberSecurityHubcz, který se jako jediný v Česku zabývá primárně kyberbezpečností

II. S kým budeme spolupracovat?

  • • Konsorcium CyberSecurityHubcz se skládá z 9 organizací.
     
    • Zatímco někteří členové se zabývají expertními službami v kyberbezpečnosti, business development partneři se věnují ekonomickému rozvoji klientů a slouží jako prostředníci mezi konsorciem a klienty

    • Řídící organizací je samotný CyberSecurityHubcz.

III. Jaké služby nabízíte?

  • • Služby spadají do čtyř kategorií: Testování před investováním, Vzdělávání a digitální dovednosti, Inovační ekosystém a networking a Přístup k investicím a financování. 

    • V těchto kategoriích se nachází několik desítek služeb různých typů – od konzultací po penetrační testování.

    • Smyslem všech služeb je posilování bezpečnosti a odolnosti

IV. Jsou služby skutečně zdarma?

  • • Opravdu ano. Za naše služby nebudete platit vůbec nic.

    •  Financovány jsou z veřejných zdrojů – z programu Evropské unie Digitální Evropa a z českého Národního plánu obnovy.

    Nabídka služeb se proměňuje a některé z nich nabízíme jen v omezeném množství. Doporučujeme proto domluvit spolupráci co nejdříve.

V. Jak se stát klientem?

  • • Využijte kontaktní formulář, napište na e-mail info@cshub.cz a nebo se spojte s některým z našich zástupců - účastníme se celé řady akcí a konferencí. 

  • • Následně se sejdeme osobně nebo online na první schůzce. Po probrání vašich potřeb a dalších záležitostí můžeme přejít k podpisu smlouvy

  • • Ať už si vyberete jakoukoliv službu, vždy od nás obdržíte také hodnocení digitální zralosti vaší organizace a dlouhodobou asistenci po celou dobu našeho projektu - tedy nejméně do konce roku 2025. 

VI. Máme se bát administrativní zátěže?

  • • Administrativních požadavků není mnoho. Malé a střední podniky musí mít profil v Centrálním registru podpor malého rozsahu a na účtu veřejné podpory malého rozsahu mít dostatek volných prostředků. Pro veřejné organizace tyto podmínky neplatí.

  • • Následně je nutné podepsat smlouvu. Nová smlouva se poté uzavírá vždy, když v budoucnu znovu vyžádáte naše služby. 

  • • Nutný je ale aktivní přístup v rámci plánování a realizace sjednaných služeb. 


Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info