Kyberbezpečnostní dopady AI – Deepfakes

Registrujte se Návrat ke kurzům

Bez popisku

TERMÍN KURZU:
úterý 12. 11. 2024 (prezenčně) nebo čtvrtek 21. 11. 2024 (online),
vždy od 9:00 do 13:00

Bez popisku

ZPŮSOB REALIZACE: 
online nebo prezenčně

Bez popisku

CÍLOVÁ SKUPINA:
malé a střední podniky, veřejné organizace

Co vám kurz přinese?  

· zjistíte, jaké jsou dopady umělé inteligence v oblasti kyberbezpečnosti?
· získáte komplexní přehled o problematice
· součástí je interaktivní demonstrace a zaměření na praxi

Pokročilý seminář se podrobně věnuje dopadům umělé inteligence v oblasti kyberbezpečnosti. Cílem je poskytnout účastníkům komplexní přehled a seznámit je s metodami detekce a strategiemi pro obranu proti zneužití deepfakes.

Seminář se zaměří na představení různých typů deepfakes, prozkoumání metod jejich vytváření, možnosti využití, metody detekce a ochrany a diskuzi jejich dopadů na bezpečnost IT.

Bez popisku

Kdo za kurzem stojí? 

Garantem kurzu je Mgr. Kamil Malinka, Ph.D. Bakalářský a magisterský titul má z oboru Informatika na Masarykově univerzitě, doktorské studium oboru Výpočetní technika a informatika absolvoval na Ústavu inteligentních systémů na Fakultě informačních technologií na Vysokém učení technickém v Brně, kde v současnosti pracuje jako odborný asistent. Vyučuje například bezpečnost informačních systémů, bezpečné kódování nebo kryptografii. 

V rámci své vědeckovýzkumné činnosti se věnuje počítačové bezpečnosti a kryptografii, usable security, deepfakes a jejich vlivu na bezpečnost, soukromí a anonymitním systémům a blockchainu. 

Bez popisku

Jak kurz probíhá? 

Posluchači kurzu Kyberbezpečnostní dopady AI – Deepfakes mohou lekce absolvovat buď prezenčně na FIT VUT v Brně, nebo online přes MS Teams.  

Podzimní běh kurzu: 
- prezenčně: úterý 12. 11. 2024, 9:00 až 13:00
- online: čtvrtek 21. 11. 2024, 9:00 až 13:00

Bez popisku

Zajistěte si své místo na kurzu

Služby CyberSecurityHubcz jsou určeny malým a středním podnikům a veřejným organizacím. Díky podpoře z programů Digitální Evropa a Národní plán obnovy jsou služby zcela zdarma. Kapacita je však omezená, proto s přihlášením dlouho neotálejte.

ZAREZERVOVAT SI MÍSTO

Často se nás ptáte: 

I. Co je to EDIH?

  • • Evropská centra pro digitální inovace, tzv. EDIHy, pomáhají organizacím s digitální transformací

  • • Vznikají ve všech členských státech EU díky programu Digitální Evropa

  • • Jedním z takových hubů je i CyberSecurityHubcz, který se jako jediný v Česku zabývá primárně kyberbezpečností

II. S kým budeme spolupracovat?

  • • Konsorcium CyberSecurityHubcz se skládá z 9 organizací.
     
    • Zatímco někteří členové se zabývají expertními službami v kyberbezpečnosti, business development partneři se věnují ekonomickému rozvoji klientů a slouží jako prostředníci mezi konsorciem a klienty

    • Řídící organizací je samotný CyberSecurityHubcz.

III. Jaké služby nabízíte?

  • • Služby spadají do čtyř kategorií: Testování před investováním, Vzdělávání a digitální dovednosti, Inovační ekosystém a networking a Přístup k investicím a financování. 

    • V těchto kategoriích se nachází několik desítek služeb různých typů – od konzultací po penetrační testování.

    • Smyslem všech služeb je posilování bezpečnosti a odolnosti

IV. Jsou služby skutečně zdarma?

  • • Opravdu ano. Za naše služby nebudete platit vůbec nic.

    •  Financovány jsou z veřejných zdrojů – z programu Evropské unie Digitální Evropa a z českého Národního plánu obnovy.

    Nabídka služeb se proměňuje a některé z nich nabízíme jen v omezeném množství. Doporučujeme proto domluvit spolupráci co nejdříve.

V. Jak se stát klientem?

  • • Využijte kontaktní formulář, napište na e-mail info@cshub.cz a nebo se spojte s některým z našich zástupců - účastníme se celé řady akcí a konferencí. 

  • • Následně se sejdeme osobně nebo online na první schůzce. Po probrání vašich potřeb a dalších záležitostí můžeme přejít k podpisu smlouvy

  • • Ať už si vyberete jakoukoliv službu, vždy od nás obdržíte také hodnocení digitální zralosti vaší organizace a dlouhodobou asistenci po celou dobu našeho projektu - tedy nejméně do konce roku 2025. 

VI. Máme se bát administrativní zátěže?

  • • Administrativních požadavků není mnoho. Malé a střední podniky musí mít profil v Centrálním registru podpor malého rozsahu a na účtu veřejné podpory malého rozsahu mít dostatek volných prostředků. Pro veřejné organizace tyto podmínky neplatí.

  • • Následně je nutné podepsat smlouvu. Nová smlouva se poté uzavírá vždy, když v budoucnu znovu vyžádáte naše služby. 

  • • Nutný je ale aktivní přístup v rámci plánování a realizace sjednaných služeb. 

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info